Alfa kurss. Jaunais Pasaules Uzskats. Sestā nodarbība. Nedaudz par garīgajiem rituāliem. 13.09.2023

"Ja kāds Man grib kalpot, tad lai viņš seko Man, jo, kur Es esmu, tur būs arī Mans kalps; un, ja kāds Man kalpos, to Mans Tēvs cels godā" (Jāņa 12:26).

Kalpošana Dievam, pirmkārt, tā ir sadarbība ar Viņu. Nedarīt to, kas patīk tev, bet gan to, ko Tas Kungs prasa. Kad mēs savā kalpošanā darām pareizās lietas, lai Viņam izpatiktu, Viņš vienmēr reaģēs.

Kad Pēteris bija cietumā, un draudze cītīgi par viņu lūdza, Dievs atbildēja. Sūtīja eņģeli, un tas viņu atbrīvoja. Un, kad Kornēlijs viņu uzaicināja uz mājām pie sevis, viņš pat negribēja iet. Kādu laiku pat pretojās. Bet tomēr piekrita.

Un, kad ieradās, ieraudzīju kaut ko tādu, ko nebija gaidījis. Kad viņš runāja vārdu, Svētais Gars nonāca pār visiem klātesošajiem, un visi runāja mēlēs.

Katrs pārdabisks brīnums nonāk uz mūsu paklausības dabiskās platformas. Dabiska platforma garīgās pasaules izpausmei ir rituāls.

Dieva noteikts rituāls ir garīga atslēga, kas atver gan garīgās pasaules logus, gan durvis. Garīgais rituāls ir jebkuras svētdarbības pamatā, vai nu ar plusa zīmi, vai ar mīnus zīmi.

Šo principu vienlīdz izmanto arī pagāni, ezotēriķi, šamaņi, burvji un raganas.

Tās ir garīgo durvju atslēgas. Tas, kurš zina par to, tas arī dominē.

Karmela kalnā šīs atslēgas atradās Dieva pravieša rokās, tāpēc tur notika Dieva Valstības manifestācija.

Taču Sinaja kalna pakājē šīs atslēgas nonāca Dieva ienaidnieku rokās, kuri atvēra dēmoniskā neprāta bezdibeni tautā.

Pagānu un kristiešu rituāli.
Rituāli atver garīgos portālus.
Uzvarēs tas, kuram to būs vairāk.

No šī skatījuma gan grēku nožēlošana, gan ūdens kristības ir vissvarīgākās garīgās atslēgas, kas atklāj Dieva Valstības realitāti.

Ļoti iesaku noskatīties šo nodarbību pilnībā (Tulkojums Latviešu valodā):

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas