Vēsturiskā krustcelēs. Kurp mēs virzamies un kas mūs sagaida rīt? 18/06/2023

Piektdienas akcijas laikā pie prezidenta pils es satiku daudz draugu. Ne tikai tos, kurus pazīstu ilgi, bet arī tos, ar kuriem tikko iepazinos.

Iedomājieties, viņu partijas nosaukums ir Jaunlatvieši - Jaunie latvieši. Tāpēc nolēmu viņus uzaicināt uz svētdienas dievkalpojumu. Jaunlatvieši Jaunajā paaudzē - nu kā gan mēs šo varējām palaist garām.

Viņi ar gandar]jumu piekrita. Tā mēs it kā nejauši iegūstam jaunus domubiedrus un darbiniekus Dieva Valstībai.

Patiešām, šodien mēs atrodamies kārtējās vēsturiskās krustcelēs. Neviens cilvēks līdz galam nezina nākotni. Objektīvu un neizbēgamu.

Pat mūsu pašreizējais nesakarīgais prezidents tikpat nesakarīgas valdības ielokā. Viņiem šķiet, ka viņi izlemj savas valsts un savas tautas likteni. Taču tas nav nekas vairāk kā viņu ambīcijas un fantāzijas.

Tāpat kā vakar padomju ateisma apstākļos, es turpinu sludināt arī šodien, mūsdienu neoliberālisma apstākļos - Dievs ir! Un ar to neko neiesāksi.

Bez Rinkeviča, Putina un Baidena, kas reiz atnāca un kādu dienu aizies, ir Viens, Kurš nekad nepametīs vēstures arēnu. Viņa vārds ir Jēzus Kristus, visu ķēniņu Ķēniņš, visu zemes valdnieku Valdnieks.

Tas Kungs teica: "Piesauc Mani, tad Es tevi uzklausīšu un tev atklāšu lielas un brīnišķas lietas, kas tev nebija zināmas... Jo Es zinu, kādas Man domas par jums, saka Tas Kungs, miera un glābšanas domas un ne ļaunuma un ciešanu domas, ka Es jums beigās došu to, ko jūs cerat" (Jeremijas 33:3; 29:11).

Mūsu nākotne nav cilvēku rokās. Mūsu nākotne nav velna rokās. Mans liktenis tiek izlemts ne Baltajā namā, ne Kremlī un ne Briselē.

Kas viņi ir? Viņi nav nekas.

Mēs neieiesim nākotnē, ko mums ir sagatavojuši Baidens, Rotšildi vai Bils Geits. Zelta miljarda arhitekti, personiskā un globālā nolādējuma un nāves radītāji.

Mēs ieiesim nevis tajā nākotnē, kuru mums ir sagatavojis cilvēks, bet tajā, kuru Dievs mums ir sagatavojis!

Viņš ir Alfa un Omega, Viņš ir pasaules Glābējs, Viņš ir visu ķēniņu Ķēniņš un vēstures Radītājs. Viņš ir tava un mana likteņa Dievs!!!

Mēs ar tevi esam uz grandiozu liktenīgu pārmaiņu sliekšņa.
Tā lēmušas debesis. Āmen! Āmen!! Āmen!!!

Svētdienas dievkalpojuma pirmo daļu varat noskatīties šeit (Tulkojums Latviešu valodā):

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas