Tavs zizlis un Tava vēzda ir manas aizsardzības un mierinājuma garantija. 14/06/2023

"Tas Kungs ir mans gans, man netrūks nenieka. Viņš man liek ganīties zāļainās ganībās. Viņš mani vada pie skaidra ūdens. Viņš atspirdzina manu dvēseli un ved mani pa taisnības ceļiem Sava Vārda dēļ.

Jebšu es arī staigāju tumšā ielejā, taču ļaunuma nebīstos, jo Tu esi pie manis, Tava gana vēzda un Tavs gana zizlis mani iepriecina. Tu klāj man galdu, maniem ienaidniekiem redzot, Tu svaidi ar eļļu manu galvu, mans kauss ir piepildīts pilns līdz malai.

Tiešām, labums un žēlastība mani pavadīs visu manu mūžu, un es palikšu Tā Kunga namā vienumēr" (Psalms 23:1-6).

Šķiet, līdz sāpēm pazīstams psalms kopš bērnības. Šķiet, nu, kas gan vēl tur varētu būt interesants. Tomēr nē. Mums garīgi pieaugot, šādas vietas sāk mirdzēt ar pavisam citām krāsām.

Esmu simtprocentīgi pārliecināts, ka Dāvids atklāsmi Tas Kungs - mans Gans saņēma pēc tam, kad viņš pats bija apguvis prasmes un praktiskas nodarbības, strādājot par sava ievērojamā ganāmpulka ganu.

Galu galā aitas nevar aizstāvēt pašas sevi. Par to ir atbildīgs tas, kurš tās gana. Šajā ļoti īsajā psalmā Dāvids, tūkstoškārt vairojot savu pieredzi, iepazīstina mūs ar Debesu Gana raksturu, metodēm un būtību.

Kas ir zizlis un kas ir vēzda. Vai tā ir viena un tā pati lieta, vai tās ir dažādas lietas? Un kas ir mūsu drošības un uzvaras izšķirošais faktors?

Atbildes uz šiem jautājumiem varat dzirdēt, noskatoties trešdienas dievkalpojumu pilnā apjomā (Tulkojums Latviešu valodā):

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas