Laiks soda tos, kas nokavē. Un apbalvo tos, kuri apsteidz notikumus. 14/05/2023

Mēneša otrā svētdiena. Finanšu upe. Sagatavoju atbilstošu tēmu: Mamona lāsts un Ābrahāma svētība, bet vējš pūta pavisam citā virzienā.

Man personīgi tā ir laba zīme. Kārtējo reizi pārliecinies, ka Tas Kungs domā par mums, pārbaudot mūsu jutīgumu pret Svēto Garu.

Ticiet man, es nekad neturos pie savām piezīmēm un sagatavotajām tēzēm. Kad svaidījums pārklāj galvu, es neatskatoties ienirstu Viņa žēlastības straumē. Tādā gadījumā jebkura improvizācija ir Viņa partitūra.

Par ko varēsiet pārliecināties, noskatoties šīs svētdienas vēstījumu. Pirmkārt, par sistēmu kā tādu. Viss, kas ir sistematizēts, nes augļus. Un kur nav sistēmas, nav arī augļu. Tikai uzplaiksnījums, emociju sprādziens.

Profesionalitāte jebkurā jomā paredz sistēmu. Plānošanu. Uzdoto uzdevumu izpildes process. Rezultātu izvērtēšana, utt.

Tomēr pirmkārt šiem noteikumiem ir jāattiecas uz mūsu kalpošanu, kurai no amatieru līmeņa pārliecinoši jāvirzās uz profesionālu līmeni.

Un pats galvenais, lai nepazūdam laikā. Visam savs laiks. Laiks padomāt. Laiks pieņemt lēmumus. Laiks rīkoties. Un pats galvenais, neko nesajaukt.

Jo, ja brīdī, kad mums ir jārīkojas, mēs tikai sākam domāt, mēs esam bezcerīgi zaudējuši, kā tās nesaprātīgās jaunavas.

Īsāk sakot, es šeit visu nepārstāstīšu. Tas ir tikai ieskatam. Un pilna izvēlne jūsu uzmanībai - šeit (Tulkojums Latviešu valodā).

Labu apetīti!

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas