Ziņojums no Viļņas. Jaunā paaudze. Divdesmit gadus vēlāk

Cik gan es esmu pateicīgs Dievam, ka bez mums Viņš pats ceļ Savu draudzi, lai kur tā būtu. Arī Lietuvā, kur JP sākās pirms 20 gadiem.

Kopš tā laika tā pastāv. Attīstījusies. Pārveidojusies. Transformēta. Un pirms pieciem gadiem notika loģiska un neizbēgama noslāņošanās.

Taču pēc tik ilga laika svārsts pagriezās, un mēs atkal esam kopā.

Sestdiena bija pilnībā veltīta šim notikumam. Lietuvas JP 20 gadi!!!

Bija patīkami šeit redzēt dažādus Lietuvas kristiešu kopienas kalpotājus.

Bīskapi no dažādām konfesionālajām nodaļām, ar kuriem esam pazīstami kopš 90. gadu sākuma.

Uz šī daudzkrāsainā fona mani gan iespaidoja, gan iedvesmoja galvenais. Viņi atkal ir kopā – mācītājs Vaidas un mācītājs Marius. Vienā kompānijā, zem kopīga jumta. Šis fakts bija vissvarīgākais JP 20. gadadienas svinību dienā Lietuvā.

Kā Olga teica, savs laiks apkampties, un savs laiks, kad šķirties.

Savs laiks akmeņus mest, un savs laiks tos salasīt. Kam arī bija veltīta šī dzimšanas diena.

Šīs sestdienas vakarā es runāju par to, kas mani pēdējā laikā satrauc - Mūžības Elpa un Balss.

Cilvēki klausījās ar atvērtām mutēm. Nolaidās Svaidījums. Tika uzlikts zīmogs. Svētki notika.

Liels paldies tev mācītāj Vaidas.

Pēc tam mēs devāmies atpakaļ uz Rīgu, bet Olga palika nākamajā dienā, saskaņā ar izsludināto pieteikumu un grafiku.

Ar to noslēdzu manu ziņojumu no Viļņas un aicinu visus interesentus un nevienaldzīgos uz marta konferenci.

Komentāri

Populāras ziņas