Ar to Tēvs tiks pagodināts, ja jūs nesīsiet daudz augļu. Kaut kas par reālu slavēšanu. 11.12.22.

Kas ir patiesa slavēšana? Tās nav tikai dziesmas un lūgšanas mēlēs. Tur nav rakstīts: Ar to Tēvs tiks pagodināts, ja daudz lūgsiet vai daudz dejosiet un dziedāsiet.

Un kāpēc? Jo tas ir tikai līdzeklis vai veids, kā sasniegt mērķi.

Patiesās pielūgsmes galvenais mērķis ir mūsu efektīvās kalpošanas auglis. Tēvs tiek pagodināts ar Viņa dēlu un meitu uzvarām un sasniegumiem.

Ko saka Svētie Raksti:

"Tā Jēzus runāja un, Savas acis uz debesīm pacēlis, sacīja: "Tēvs, Mana stunda ir nākusi: apskaidro Savu Dēlu, lai Dēls apskaidro Tevi.

Bet šī ir mūžīgā dzīvība, ka viņi atzīst Tevi, vienīgo patieso Dievu, un to, ko Tu esi sūtījis, Jēzu Kristu.

Es Tevi esmu paaugstinājis virs zemes, pabeigdams to darbu, ko darīt Tu Man esi uzdevis. Un tagad apskaidro Tu Mani, Tēvs, ar to skaidrību, kas Man bija pie Tevis, pirms pasaule bija" (Jāņa 17:1, 3-5).

Lai Dievs palīdz mums saprast šīs lūgšanas nozīmi.

Un lūk, ko es šodien ieguvu no šejienes. Manuprāt, šī ir vissvarīgākā atklāsme pieaugušajiem.

Pazudušo glābšana ir viņu patiesā nožēla. Izglābto glābšana ir viņu efektīva kalpošana, kas nes patiesus augļus.

Dēlam ir jāpagodina Tēvs. Tad Tēvs pagodinās Dēlu.

Tā Kunga patiesā pagodināšana nav nekas cits kā apzinīga tā darba veikšana, ko Tas Kungs mums ir uzticējis darīt.

Šo domu Kristus vairākkārt uzsvēra savās vēstulēs.

"Ja kāds Man grib kalpot, tad lai viņš seko Man, jo, kur Es esmu, tur būs arī Mans kalps; un, ja kāds Man kalpos, to Mans Tēvs cels godā" (Jāņa 12:26).

Tevi izglābs tava kalpošana, jo Tas Kungs nekad nepametīs un neapkaunos Savus darbiniekus.

Kas man kalpo, tam kalpos Debesu Tēvs.
Tas ir tas, ko tas nozīmē – Es pagodināšu tos, kas pagodinās Mani.

Šī ir tikai aisberga redzamā daļa šodienas vēstījumam. To pilnībā varat noskatīties šeit (Tulkojums Latviešu valodā):

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas