Lielā likteņa starta līnija. Izrādās, ka par uzvarētājiem piedzimst. 14.09.22.

"Es Tev pateicos, ka es esmu tik brīnišķi radīts, brīnišķi ir Tavi darbi, mana dvēsele to labi zina.

Manas būtnes veidojums Tev nebija apslēpts, kad es slepenībā tapu radīts, zemes dziļumos veidots. Tavas acis mani redzēja kā bezmiesas iedīgli, un Tavā grāmatā bija rakstītas visas manas dienas, jau noteiktas, kad to vēl nebija it nevienas.

Cik dārgas man ir Tavas domas, ak, Dievs, un cik liels ir to daudzums!" (Psalms 139:14-17)

Sevis izzināšanas jautājumi ir fundamentāli, un tāpēc mūsu pasaules skatījumā tie ir prioritāte. Cik esam sapratuši sevis izzināšanas jomā, tik efektīvi būsim pašrealizācijas jomā.

Par ko mēs esam piedzimuši un par ko mēs kļūstam?

Parastā mūsdienu izpratne par dzīvi atceļ pirmo un apdzied otro. Kāda starpība par ko tu esi dzimis, daudz svarīgāk par ko esi kļuvis. Bet vai tā patiešām ir taisnība, vai arī pastāv cēloņsakarība?

Vai tā nav Radītāja noteiktā fiziskā un garīgā ģenētika, kas noteiks mūsu likteni ilgi pirms dzimšanas?

Par ko mēs esam dzimuši? Par ko mēs kļūsim? Kur mēs dzīvosim un kāds būs mūsu aicinājums?

Ko saka iepriekšminētais Svēto Rakstu fragments.

"Tavas acis mani redzēja kā bezmiesas iedīgli, un Tavā grāmatā bija rakstītas visas manas dienas, jau noteiktas, kad to vēl nebija it nevienas" (Psalms 139:16).

Ne pēc dzimšanas, bet ilgi pirms dzimšanas tiek noteikts mūsu liktenis un dzīves scenārijs, ko mūsu Kungs raksta savā piemiņas grāmatā.

Tur, debesīs, ir grāmata, kurā rakstīts, par ko mēs piedzimsim un par ko mums būs jākļūst, saskaņā ar Radītāja plāniem.

Jautājums pieaugušajiem. Rūpīgiem un domājošiem cilvēkiem. Es jūs sirsnīgi aicinu. Jūsu uzmanībai: Lielā likteņa starta līnija. Izrādās, ka par uzvarētājiem piedzimst.

Pilnu kalpojumu var noskatīties šeit (Tulkojums Latviešu valodā):

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas