Varšavas reportāža. Ceturtā daļa. Ryanair. Varšava – Rīga

Visam savs laiks. Laiks lidot ciemos un laiks atgriezties mājās. Nedēļas nogale bija bagāta un iespaidiem bagāta.

Ir par ko padomāt. Radies daudz plānu nākotnei. 

Protams, es biju sajūsmā par mācītāju Antonu.

Uzcelt tādu draudzi pusgada laikā ir īpaši dārgi. Tas ir īsts panākums. Vienkārši aizgājis tēva pēdās. Es izsaku lielu pateicību par tik patiesi karalisku uzņemšanu. Lai Dievs svētī tevi un visu tavu komandu un lai Viņš atalgo tevi tūkstoškārt.

Bet mēs atgriežamies mājās ar milzīgiem iespaidiem.

Daudzas reizes ir nācies kalpot Eiropas valstīs, bet tāda unikāla ukraiņu kombinācija Polijas galvaspilsētā – pirmo reizi.

Un it kā ar nepilnu sastāvu, un bija tikai divi dievkalpojumi, tomēr visi dalībnieki bija maksimāli apmierināti un priecīgi.

Cik jauki bija apzināties, kāda garīgā un radošā bagātība mums pieder.

Kāda gan tā ir privilēģija – svētīt un bagātināt citus. Daudz dziļāk kļūst saprotama Rakstu vieta: svētīgāk ir dot.

Tikmēr Ryanair svētītā kmpānija pa Varšava-Rīga eņģeļu maršrutiem mūs ir atvedusi mājās.

Laiks diktē notikumus. Dzīve turpinās. Es arī izsaku milzīgu pateicību komandai, kas bija ar mani. Ko gan es paveiktu bez jums...

Un rīt ir jauna nedēļa un jauna programma. Bet paldies Dievam, ka Viņš ir Tāds Pats.

Lūk uz tādas nots mēs nobeidzam Varšavas reportāžas.

Līdz nākamajām tikšanās reizēm!

Komentāri

Populāras ziņas