Miers tavam namam. Viņa vēstījuma mērķauditorija. 27.07.22.

"Un, namā ieiedami, sveicinait to. Un, ja tas nams ir vērts, tad jūsu miers lai nāk pār to, bet, ja tas nav vērts, tad lai jūsu miers atkal pie jums atgriežas" (Mateja 10:12-13).

Pāris dienas atlikušas līdz konferencei. Jau ierodas dalībnieki. Tomēr, kā jau vienojāmies, pirmkārt, evaņģēlisti no mūsu draudzēm. Pirms konferences sākuma mēs novadīsim ievērojamu rajona evaņģelizāciju.

Pēdējā laikā man ir paveicies ar Anaka dēliem. Tad ar tēviem, tagad ar dēliem.

Tie ir kā pravietiska zīme par draudzes izaugsmi. Bija patīkami redzēt tik daudz dedzīgu cilvēku, kuri bija gatavi ienirt šajā programmā.

Raugoties nākotnē, mēs jau sagatavojām ne tikai skrejlapas ielu evaņģelizācijai, bet arī uzaicinājumu jaunpievērstajiem pēc konferences tikties ar mācītāju Alekseju.

Nav šaubu, ka Dievs atklās Savu godību un darīs nesalīdzināmi vairāk nekā mēs lūdzam un par ko domājam.

"To visu Es esmu runājis uz jums, lai jums miers būtu Manī. Pasaulē jums ir bēdas; bet turiet drošu prātu, Es pasauli esmu uzvarējis!" (Jāņa 16:33)

Dieva miers var uzvarēt tikai uzvarētā pasaulē.

Par šo tēmu bija sprediķis pagājušajā trešdienā, kurā mēs gavējām un aizlūdzām par gaidāmo konferenci. Pilnā mērā dievkalpojumu varat noskatīties šeit (Tulkojums Latviešu valodā):

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas