Dievs pulcē jaunu komandu jauniem mērķiem un programmām. 29.05.22

Pasaule mainās. Stratēģija mainās. Mainās ienaidnieki, mainās draugi. Nevar stāvēt uz vietas un dzīvot vakardienas modeļos.

Pseidokovida laikā bija savs kino. Tagad, reāla kara laikā Ukrainā, savs kino. Mūsu ierastās ainavas strauji mainās. Taču Dievs paliek Tas pats.

Man vienmēr ir bijusi interese satikt cilvēkus, kuri nelīdzinās man. Tas vienmēr ir izaicinājums. Kārtējais pārbaudījums augstsirdībai, dižsirdībai, cilvēku mīlestībai.

Vai tev ir pietiekami daudz gudrības pieņemt to bez nosodījuma un bez kritikas? Lai atrastu nevis tās šķautnes, kas šķir, bet tās, kas satuvina un vieno.

"Tādēļ Tas Kungs man sacīja tā: "Ja tu piegriezīsies Man, tad Es tevi paturēšu pie Sevis, lai tu Man no jauna drīkstētu kalpot; ja tu izšķirsi patiesi vērtīgo no niecīgā, tad tu būsi it kā Mana mute. Lai tie tad griežas pie tevis un ne tu pie viņiem" (Jeremijas 15:19).

Spēja saskatīt dārgo nenozīmīgajā ir diža dāvana tiem, kuri ir pietuvināti Visvarenajam.

Bez Dieva mēs pārvērtīsim dārgo niecībā. Dieva dāvanu pārvērtīsim olu kultenī. Svētnīcas - par atkritumu konteineriem, un kopā ar netīru ūdeni varam izliet arī bērnu.

Bet, ja mēs, sadarbojoties ar To Kungu, izturamies pret cilvēku ar sapratni un, neskatoties uz nenozīmīgo vairākumu, saglabājam viņa dārgo saturu, Dievs vienmēr būs mūsu pusē.

Par to tika runāts pēdējās svētdienas dievkalpojumā.

Kurā tika uzklausītas apbrīnojamas liecības no mūsu jaunajiem draugiem, kurus mēs patiesi iepazinām pēdējā Spānijas ceļojuma laikā.

Mīļie jūs, mūsējie, Ruslan un Murad. Jūsu dzīves pieredze uzmundrināja gan mūsu sirdi, gan apziņu, par ko mēs jums ļoti pateicamies. Lai mūsu Kungs jūs tūkstoškārtīgi atalgo par jūsu godīgumu, patiesumu un centību.

Esmu pārliecināts, ka jūs nepaliksiet vienaldzīgi. Esiet uzmanīgi un nepalaidiet garām.

Dievs pulcē jaunu komandu jauniem mērķiem un programmām.

Centieties nepalikt pagātnē.

Pilnā apjomā dievkalpojumu varat skatīties šeit (Tulkojums Latviešu valodā):

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas