Daudz laimes dzimšanas dienā, mācītāj Aleksej!!!

Laiks diktē notikumus. Un viens no tiem ir mana kārtējā dzimšanas diena. Dzīvoju uz šīs zemes vairāk nekā pusgadsimtu. Kas tur pusgadsimts. Līdz simtam atlikuši tikai 34 gadi. Kā lai zina, cik izvilksim. Kā liktenis liks.

Bet vecums, kā es to saprotu, nav skaitlis, bet gan nodzīvoto gadu saturs. Un man šķiet, ja lielāko daļu šo gadu desmitu saista viens vienīgais mērķis, kuram ir pakārtoti visi dzīves resursi, dzīve iegūst jēgu.

Mērķtiecība ir atteikšanās izniekot savu veselību un talantus īslaicīgos pasākumos vai pārdot savas pirmdzimtības tiesības uz lēcu virumu.

Es priecājos, ka mana ģimene ir man blakus.

Manas brīnišķīgās meitas ir vienā komandā.

Tik dažādi, bet vienā formātā.

Priecājos, ka "Jaunās paaudzes" reformātoriskā Kustība sevi nav izsmēlusi. Gluži pretēji, tā tikai uzņem apgriezienus jaunā vēsturiskā līmenī.

Priecājos, ka arī šajā vecumā mēs, tāpat kā iepriekš, esam gadu desmitiem priekšā notikumiem. Un tas nozīmē, ka mēs, tāpat kā iepriekš, esam ierindā pēdējā laika svarīgāko notikumu priekšvakarā.

Izsaku dziļu pateicību visai savai ģimenei. Kā arī mācītāju un vadības komandai.

Tomēr pats galvenais, manam dārgajam Kungam, Kurš mani turēja Savās rokās un vadījis līdz pat šai dienai.

Milzīgs paldies visiem, kuri joprojām ir man līdzās. Kuri joprojām ir ar mani vienās atklāsmēs. Vienā nākotnes notikumu vīzijā.

Mīlu un svētīju. Esmu gatavs pieņemt arī jūsu laipnos vārdus un apsveikumus.

Komentāri

Populāras ziņas