Bez sākuma Esošais un no iesākuma Esošais. Tēvs un Dēls – Mūžības galvenās personas
Kristus Dzimšanas Svētku un Jaunā gada priekšvakarā Mūžības tēma atkal izvirzās dienaskārtībā. Godīgi sakot, nav nekādas vēlēšanās atkal atgriezties pie silītes Betlēmē un apraudzīt bezpalīdzīgo mazuli. Vērtēju to kā Radītāja, Mantinieka un Viņa paša radītās pasaules Pestītāja aizvainojošu karikatūru.
Šodien Viņš kā Mūžības galvenā personība sēž uz godības troņa, kura priekšā Dieva Eņģeļi pielūgsmē sauc: "Tu Kungs, mūsu Dievs, Tu esi cienīgs saņemt slavu, godu un spēku, jo Tu esi radījis visas lietas, ar Tavu gribu visas lietas bija un ir radītas" (Atklāsmes 4:11).
Viņš ir visa Visuma epicentrā. Viņš atrodas Dieva Valstības epicentrā kā ķēniņu Ķēniņš un visu valdnieku Kungs.
Un kāds tam sakars ar silīti, Betlēmi, austrumu gudrajiem un blējošām aitām? Vai tiešām tas būtu galvenais Viņa stāstā? Iemūžināt Mesijas piedzimšanu, romantizēt Viņa bērnību un atcelt visus Viņa galvenos lielākos sasniegumus – kur ir loģika?
Un kā tu reaģētu uz to, ka viesi, atnākot uz tavu dzimšanas dienu, visas dzīves garumā, apsveicot, tev dāvinātu fotogrāfijas, kas uzņemtas tevi iznesot no dzemdību nama? Tev jau 40, bet viņi atkal runā par dzemdību zāli. Tev jau ir 50, un viņi atkal piemin tavu piedzimšanu. Tev jau ir 60, bet tie atkal skandina par tavu dzemdību namu. Vai gan tev nerastos doma, ka, ja visu mūžu tavā dzimšanas dienā runā par dzemdību namu, tad tie vairs nav svētki. Tas jau ir trako nams.
Gadu no gada, no tūkstošgades uz tūkstošgadi, atgriežot mūs pie silītes, reliģija mums uzrāda vienu un to pašu bezjēdzīgo antireklāmu, kas jau ir stingri nosēdusies mūsu zemgarozā.
Starp citu, ne Apustuļu darbos, ne vēstulēs mēs nekad nesastaopam šādu tradīciju. Turklāt ar dāvanām zem kokiem, Ziemassvētku vecīti un sniegbaltītēm. Šķiet, ka mēs esam šķīrti, bet mēs to pat nepamanījām.
Neizprotot Viņa pirmo Dzimšanu mūžības dziļumos, pirms pasaules radīšanas, mēs diez vai pilnībā izpratīsim Viņa otro Dzimšanu šajā pasaulē.
Kā jūs saprotat, Mūžības Balss kļūst arvien skaļāka un skaļāka. Kam ir ausis dzirdēt, lai sadzird, ko Gars saka draudzēm.
Bez sākuma Esošais un no iesākuma Esošais. Tēvs un Dēls – Mūžības galvenās personas. Tā bija mūsu pēdējās kalpošanas tēma. Pilnībā to var noskatīties šeit (Tulkojums Latviešu valodā):
Komentāri
Ierakstīt komentāru