Alekseja Ledjajeva autorprogramma "Likteņa pārvērtības". Nepalaid garām! Atlikušas vien pāris dienas!!!

Unikāls socializācijas projekts autistiem. Metodika, kas ļauj šiem cilvēkiem pielāgoties mūsdienu dzīves apstākļiem.

Programmā: projekta prezentācija. Un arī skanēs klasiskā mūzika virtuozu mūziķu izpildījumā.

“Tad ķēniņš tiem, kas atrodas labajā rokā, teiks: Nāciet, mana Tēva svētīti, iemantojiet jums sagatavoto valstību no pasaules radīšanas, jo es biju izsalcis, un jūs man devāt ēdienu;  izslāpuši, un jūs man devāt dzert; Es biju svešinieks, un jūs mani pieņēmāt; Es biju kails, un jūs mani apģērbāt; Es biju slims, un jūs mani apmeklējāt; Es biju cietumā, un jūs atnācāt pie manis.

Tad taisnīgie Viņam atbildēs: Kungs! kad mēs tevi redzējām izsalkušu un pabarojām? vai izslāpis, un piedzēries? kad mēs tevi redzējām kā svešinieku un sveicām? vai kails un apģērbts? kad mēs redzējām jūs slimu vai cietumā un atnācām pie jums?

Tad Ķēniņš tiem atbildēs un sacīs: patiesi Es jums saku: ko jūs esat darījuši vienam no šiem Maniem vismazākajiem brāļiem, to jūs esat Man darījuši" (Mateja 25:34-40).

Labdarības un žēlsirdības jomām ir milzīgs spektrs. No vienas puses, tā ir kalpošana atstumtajiem. Pabarot izsalkušos un nodrošināt viesmīlību svešiniekiem. No otras puses, tā ir slimnieku un ieslodzīto apmeklēšanas kalpošana.

Taču ir vēl viena žēlsirdības un labdarības joma, kura informācijas telpā tiek pieminēta ne pārāk bieži. Tā ir kalpošanas joma cilvēkiem ar invaliditāti. Diemžēl, mēs neesam tai visai pielāgoti. Tādēļ, ka no šīs problēmas izvairījās, vai to droši apslēpa.

Tāpat kā savulaik Padomju Savienībā nebija seksa, noziedzības un katastrofu. Invalīdi savulaik tika nosūtīti simt pirmā kilometra attālumā.

Šodien lietas mainās. No simt pirmā kilometra problēmas atgriežas un klauvē pie mūsu durvīm. Un mūsu ziņā ir atvērt durvis vai atkal tās ciniski aizcirst uz septiņām slēdzenēm. Kāds dod priekšroku komforta zonai, bet kāds piekrīt to pamest šo mazo dēļ.

Tā nu, nesen mēs satikām vienu no viņiem. Tas ir Mārtiņš Zalāns, Bugaddy projekta dibinātājs un attīstītājs.

Šis cilvēks kopā ar savu komandu vairāk nekā desmit gadus pētīja, kas ir autisma spektra traucējumi (ASD).

Pieredze rāda, ka bērns ar autismu ir neparedzams. Viņš var piedzimt pilnīgi ikvienā ģimenē. Vai bagātā vai trūcīgā. Gan laicīgā ģimenē gan kristīgā. Jebkurā vietā pasaulē. Turklāt ar ASD dzimušo bērnu procentuālais daudzums katru gadu palielinās.

Pēc Mārtiņa teiktā, mēs veidojam instrumentus šīs kategorijas cilvēku socializācijai. Viens no tiem ir Bugaddy projekts.

Esmu pārliecināts, ka šī tēma tieši vai netieši attiecas uz katru no mums. Tāpēc es sirsnīgi aicinu jūs uz Autora programmu Likteņa pārvērtības, kas notiks tuvākajā svētdienā.

Ar šo unikālo projektu iepazīstinās Mārtiņš Zalāns un viņa draugs Kaspars.

Un arī skanēs klasiskā mūzika mūsdienu latviešu virtuozu izpildījumā. Viens no tiem ir mūsu vecais draugs no Dagambas Antons Trocjuks.

Un kopā ar viņu ir uzlecošā zvaigzne, vijolnieks Daniels Bulajevs.

Šeit jūs varat redzēt vien nelielu viņu programmas fragmentu.

Nepalaidiet garām!! Laipni ielūdzam!!! Atlikušas tikai pāris dienas. Autora programma Likteņa transformācija 26.09.21. 11:00. Tas ir jāredz, tas ir jādzird!

Un šodien, piektdienā, 18:00 pēc Rīgas laika, mums būs tiešraide Amerika - Izraēla - Latvija par šo tēmu, piedaloties Mārtiņam, Jeļenai Ņikitskajai, kā arī pārstāvjiem no Jeruzalemes.

Ja jūsu vidē ir draugi vai radinieki, kuru ģimenei ir līdzīgas problēmas, uzaiciniet gan uz raidījumu piektdien, gan uz Autora programmu svētdien. Mēs centīsimies ne tikai sazināties, bet arī sniegt profesionālus padomus.

Komentāri

Populāras ziņas