Garu atšķiršanas dāvana YouTube kanālā

Mums vēl nebija laika ievietot pēdējo ierakstu, analizējot pašreizējos notikumus, kad cenzūra jau klāt.

Es nolēmu nākamajā dienā pārbaudīt materiālu emuārā. Hmm... kas tad tas? Kas par problēmu, kādi pārkāpumi? Veicināt izvirtību nepilngadīgo vidū var, bet aizsargāt savus bērnus no tās nedrīkst???

Sanfrancisko geju kopienas vēstījums par krusta karu pret nepilngadīgajiem ir pieņemams, bet atbildes reakcija nez kādēļ aizliegta.

Ir atļauts uzbrukt, bet aizstāvēties tev nav tiesību??? Lai dzīvo morāles sabrukums un jēru klusēšana!!! Un pēc tā viņi mums vēl paziņo: pakļaušanās valdībai bez iebildumiem, jo visa vara ir no Dieva!!!! Dieva dēļ, lūdzu!..

“Vara ir no Dieva, tikai ne tāda. Dievs neveidoja valdību, kas apspriestos un stātos pretī Viņam. Varas institūcija ir no Dieva. Bet cilvēki, ieņemot šīs pozīcijas, var vai nu paklausīt Dievam, vai arī cīnīties ar Viņu” (Aleksejs Ledjajevs).

Garu atšķiršanas dāvana tiem darbojās nevainojami. Izrādās, ka mēs šeit esam cita gara cilvēki, kurus labāk aizliegt.

Nē, jūs mums mutes neaizvērsiet. Latvijas tautai joprojām ir vara, bet cilvēkiem ir gan tiesības izvēlēties gan vārda brīvība, atšķirībā no izmēģinājumu dzīvnieku bara. Mans ķermenis ir mana atbildība, un es pats par to esmu atbildīgs.

Obligātā vakcinācija nav medicīna. Šī ir veterinārija. Tikai liellopiem neprasa. Tie vienkārši tiek vakcinēti. 

Bet mēs neesam liellopi. Mēs esam tauta, kurai Tas Kungs ir Dievs. Tauta, kura ir jāciena un ar kuru ir jārēķinās. Un aizskarošu eksperimentu veikšana ar to pēc pasūtījuma ir kriminālnoziegums.

Jēzus sacīja: ja jūs apklusīsiet, šie akmeņi brēks. Un neviens informācijas portāls nespēs apslāpēt mūsu tautas saprātīgo pilsoņu balsis.

Es jūs noliku uz sienām, lai sludinātu ļaudīm par Viņu.

Sienas ir jūsu arēna cīņai un uzvarai pār ļauno.

Es uzticēju tūkstošiem cilvēku likteni jūsu rokām,

Nepieviliet, nenoguliet nepatikšanas pie jūsu durvīm.

Iespējas ziedojumiem

Komentāri

Populāras ziņas